468x60 Ads

Merhaba arkadaşlar size bugün Galaxy w 'de ram kullanımını nasıl azaltacağımızı göstericem.Bu işlemi yapınca launcher'ı kullanmadığınız zaman kapatıyor.Buda baya boş ram sağlıyor.Yani oyunlardayken launcher çalışmıyor.


✓ Tüm sorumluluk size aittir!

✓ Öncelikle telefonunuzun Rootlu olması gerekiyor.

✓ Sonra aşağıda verdiğim Root Explorer uygulamasını indirip yükleyelim.

✓ Daha sonra System klasörüne gelelim.

✓ Orada build.prop 'a uzunca basalım Gelen menüde Open İn Text Editor'e tıklayalım.(Eğer daha önce build.prop'a bir işlem yaptıysanız bu işlemi yapmdan önce build.prop.bak dosyayısını silin)

✓ Sonra en alta inelim ve oraya aşağıda yazıla şeyi aynen yazın.(#Force launcher into memory dahil)

PHP Kod:
#Force launcher into memoryro.HOME_APP_ADJ=

✓ Yazdıktan sonra kaydedip çıkalım ve telefonu yeniden başlatın.

✓ Buda bu işlemi yaptıkdan sonraki ram kullanımı

ResimResim

.apk  RootExplorer.apk (Boyut: 392.04 KB / İndirme: 57)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

olmuyorrrrr hala 200lerde "galaxy w" tel rootlu programı indirdim yaptım olmuyorrr yardım pleaseee.

Unknown dedi ki...

Ya Allah rızası için biri bi cevap versin yada dosyayı atsın direm system klasörüne atayım olmaz mı....

Unknown dedi ki...

Cevap bu sitede http://www.androidhatti.com/

Unknown dedi ki...

telefonunuzn anasını sikiolar denemeyin bence ben bu siteden 3 defa işlem yaptım telefonum üç kez servise gtti ben elektronik mühendisi ve ustasıyım siz düşnün artık

Unknown dedi ki...

androidhatti.com en iyi site burası burdan çok faydalandım galaxy wonderim çok hızlı oldu.

Unknown dedi ki...

galaxywonderturkiye.blogspot.com GALAXY WONDER SORUNSUZ DESTEK

Yorum Gönder