468x60 Ads

Detaylı Anlatım[Rom,Root,Recovery]Kurma
Merhaba arkadaşlar forumda çok konu var fakat ben daha detaylı bir şekilde bir daha anlatacağım.
Tüm Sorumluluk Size AİTTİR!

Öncelikle Rootlayalım!
Şimdi buradan Update.zip'i indirelim ve hafıza kartına atalım.
Sonra telefonu kapatalım.
Ses açma+home+pover tuşuna basılı tutalım.Samsung yazısı gelince elimizi pover tuşundan çekelim ve home+ses açma tuşuna basmaya devam edelim.android logosu gelince seçenekler tuşuna basalım ki yazılar gelsin.


ResimResim

Yazılar geldiyse Apply Update From the sd card diyelim ve update.zip'i buulup seçelim sonra reboot system now yapalım.

Root'u kaldırmak istiyenler için UnRoot Yapalım!

Yine aynı şekilde recovery'den apply update form the sd card diyelim ve unroot.zip'i seçelim.

UnRoot.zip'i inndirmek için tıklayın!
Recovery 5.5.0.4 Yükleyelim
Öncelikle Bilgisayarınıza Kies kurmadıysanız KİES'i buraya tıklayarak kurabilirsiniz.
Bilgisayarınız için uyumlu olanı indirin ve kurun.
Sonra kies açık iken telefonu bilgisayara bağlayın eğer Windows 7 ise zaten otamatik yükler sürücüleri.
Sürücüler yüklendillten sonra Kiesi kapatalım.
Kiesi kapattıktan sonra ODİN'i yükleyelim.Verdiğim linkte Odin ve Ancora diye bir dosya var onları anlatacağım.

Buraya Tıklayarak İndirebilirsiniz!

Şimdi Recovery'i İndirelim!
Buraya Tıklayarak İndirebilirsiniz!

Tamam buraya kadar hepsini yaptıysak şimdi telefonu download moduna Alalım. Telefonu kapatalım kapattıkdan sonra Ses Kısma+Home+ Pover tuşuna basalım.
Resim
Böyle bir ekran gelecek Ses açma tuşuna basalım.

Resim

Telefonu download moduna aldyısak Odin'i açalım ve telefonu bilgisayara bağlayalım.Com Port Mapping in altında sarı yandıysa aşağıdakiileri yapıyoruz.
Resim
Ve starta basıp bekleyelim.
Rom Yükleme
Custom Rom Yükleme:
*Custom rom yüklemek için önce recovery yüklemelisiniz.
Sonra Wipe Data Factory Ve Wipe Cache Yapıp İnstall Zip form the sd card diyerek yüklüyoruz.

Orjinal Rom Yükleme:
*Orjinal Rom yüklemede aynı şekilde Ancora.ops'yi seçip One Package kısmınada orjinal romu seçiyorsunuz ve start diyoruz.Gülücük

Hafıza Kartını Telefon Hafızası Olarak Gösterme
Bildiğiniz gibi telefonun hafızası 1Gb buda oyun falan yükleyince doluyor bu yüzden hafıza kartını telefon hafızası olarak göstermek isteyenler için verdiğim dosyayı System/etc'nin içine kopyalayın.
Buraya Tıklayarak İndirebilirsiniz!

Samsung Usb Driver
Kies'e bağlanırken çoğu zaman telefonu görmüyor bu yüzden aşağıda verdiğim dirverı yükliyeceğiz.Kies'in yüklü olması lazım!
Bilgisayarınızda başka driver varsa kaldırın Kies hariç.
Yeniden Başlatın
Verdiğim Driverı Yükleyin
Tekrar yeniden başlatın.

Buraya Tıklayarak İndirebilirsiniz!

9 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar telefonumu download moduna almak istiyorum. warnıng! yazısı gelince volume up tuşuna basıyorum telefon oylece kalıyor download moda geçmiyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olursanız sevinirim.

huso dedi ki...

Merhaba Erman,
sanırım odin ile recovery yüklemeye çalışıyorsun. bu işlemden önce telefonu root işlemi yaptınmı
önce root işlemi sonra odin ile recovery yüklemen gerek
da sonrada custom room atabilirsin.



bu şekilde rebel romu yükledim kendi telefonuma

androidegelcom dedi ki...

Çok yararlandım, teşekkürler...

androidegelcom dedi ki...

Cm9 beta1 kullanıyorum bu romu yukledikden sonra SD kartınızı menüden etkinleştirebiliyorsunuz dosya al kopyala taşı yaparsanız res attığınızda açmaz.3 kere denedim sonra menüden depolama/depolama seçeneklerinden aktif ettim 16gb lık sd kartımı res attım işlem tamam :) Cm9 beta1 den baya memnunum, tavsiye...

Orhan Arı dedi ki...

rom yüklemeden hafıza kartını telefon hafızası olarak gösterebilirmiyim

Unknown dedi ki...

ARKADASLAR BEN TELEFONUMU OYUNLARIN KASMASI YÜZÜNDEN SADECE ROOT ATTIM RECOVERY FALAN FİLAN DİYORSUNUZ OYUNLARIN KASMAMASI ICIN BU RECOVERY DENEN ŞEYİDE YAPMAM MI GEREKIR YOKSA SADECE ROOT OYUNLARIN KASMAMASI ICIN YETERLİMİ ?

Unknown dedi ki...

Oyunların kasmamasını istiyorsanız cevap bu sitede http://www.androidhatti.com/

Unknown dedi ki...

Orjinal rom derken telefonu ilk aldığımda kullandığım rom mu bu ???

emrebulut dedi ki...

iyi günler bende wonder telofon var Recovery mod ile rootluyorum herşey duzgun gidiyo yukleme tamamlandı diyo reset atıyorum ama superuser programı yuklenmiyo teleffon root almıyo ne yapmam gerek

Yorum Gönder