468x60 Ads


Alıntı 

Rebel Rom Milestone 2 Harika Bir Rom
ROMU YUKLEYEN ARKADASLAR BEGENDİYSENİZ BİR TESEKKURU COK GORMEYİN SONUCTA BİZDE EMEK HARCİYORUZ!

Arkadaşlar xda forumda bir rom gördüm kendim denedim ve mükemmel bir rom mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

BAŞTAN SÖLEYEYİM SORMAYIN SADECE GALAXY WONDER I8150 İÇİNDİR BU ROM!

ARTI ÖZELLİKLER

*Harika oyun performansı



*Geniousman adlı üstadımızın paylaştığı ram azaltma işlemi otomatik olarak romda vardır.

*Hızlı ve Stabil Bir Rom

*Kamerası problemsiz diğer romdaki problemler yok

EKSİ ÖZELLİKLER

*FM radyo yok

Anlatım

1)CWM yükleyin
2)Romu sd karta atın.
2)CWM yüklü ise recoveryden wipe data factory reset ve wipe cache yapın
3)Daha sonra Mount and Storageden format system yapın.Telefonumuzu temizledik sıra geldi romu yüklemeye.
4)En son Romuda recoveryden instal zip from sd kart deyip ordan chose zip from sd karttan romu yükleyin ve reboot edip çıkın.

Romunuz Hayırlı olsun.

DİPNOT:ALINTI DEĞİL ALIN TERİDİR.ROMU YÜKLEMENİZİ TAVSİYE EDİYORUM MUTLAKA! ÜSLÜBUMUZDA BİR KUSUR OLDUYSA AFFOLA HAYIRLI GÜNLER!

REBEL ROM MİLESTONE 2 ZİP
 
Alıntı

http://www.googleandroid.gen.tr/Thread-rebel-rom-milestone-2-harika-bir-rom

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu konu googleandroid.gen.tr sitesinde galaxy w bölümünde paylaştığım bir konu bynaruto paylaşmıştı daha sonra üyeliğimi kapattılar bari alıntı olduğunu yazsaydın çok emek verdim ben bu yazı için.

Unknown dedi ki...

lan her foruma girip benim konum benim konum diyip durma.
sanki yazılımı sen yazdın da emeğine saygısızlık oldu.
copy paste dünyasındasın kardeşim ne bekliyosun, insanlar durdursun mu paylaşmayı.
ister ben yazdım der ister alıntı der.
işine bak sen.

Yorum Gönder