468x60 Ads

Wapak rom (yeni)

Wapak rom (yeni)
Telefonunuzda oluşabilecek sorunlardan sorumlu değilim
Root lu
Sürümü 2.3.6 xxlm8 in üzerine inşa edilmiş
LTGB scriptler eklenmiş
link2sd hazır olarak var
Sd kart hızlandırıcı
Ram hızlandırıcı
İnternet hızlandırıcı
vb tweaklar eklenmiş
Swap alanı var
Gereksiz uygulamalar kaldırılmış
Beats audio eklenmiş

Romun linki (dns ayarlarınızı değiştirin 4shared e girebilmek için)
Tema patchi
14 tuşlu statüs bar patchi

Nasıl yüklenir
1.CWM yi açın
2.Tüm romunuzun backup unu alın
3.Wipe data,wipe cache,wipe dalvik cache ve wipe battery stats yapın
4.Zip Rom dosyasını flashlayın
5.Telefonu reboot edin.

Rom yükleme işlemi bitti
Şimdi istiyorsanız tema vb. yükleyin
6.Şimdi cwm de açın telefonu
7.Wapak rom theme yi yükleyin(isterseniz)/14 tuşlu statüs bar yükleyin (isterseniz)(tavsiye edilir çünkü powercript ler eklenmiş)
8.Reboot edin ve tadını çıkarın.

Kullanan birinin yorumu
Donmalar yok daha iyi oyunlar oynadım ve bunları rami temizlemeye gerek kalmadan yaptım.Fakat Dead trigger oyununda telefon donmuş.(ee adam rom atıyosun donanım değiştirmiyon ki KahkahaKahkahaKahkaha)

Resim
ResimResimResimResim
Xda dan alıntıdır bazı yerleri çeviremedim linkten bakabilirsniz Xda daki kaynak
Dip not:Denemedim deneyen arkadaşların yorumunu bekliyorum
kaynağa bakıpta yüklemenizi tavsiye ediyorum ingilizcesi iyi olan arkadaşlar yazdığım hatalı ve eksik yerleri söylerseniz sevinirim.

0 yorum:

Yorum Gönder